poniedziałek, 3 marca 2014

The One With Leather Pants

 Witajcie,
dziś choć tradycyjnie w ciemnych i stonowanych kolorach to już wiosennie.. W poniższym looku główną rolę grają eco-skórzane spodnie, które nabyłam po długich namysłach w Roho. Luźna szara bluza i dobrze Wam już znana peleryna z mohito; a z tym kominem prawię się nie rozstaję - tak jak myślałam stał się moim ulubionym; do dopełnienia całości szpilki nadające delikatnego szyku...

spodnie:roho bluza/komin:sh peleryna:mohito szpilki/torebka:allegro

Modelka ze mnie marna, ale miałam dobrego fotografa, któremu bardzo dziękuję raz jeszcze :)
zapraszam na jego portfolio <<KLIK>>

Pozdrawiam


Alea

19 komentarzy:

  1. W końcu jakiś inny plener. Lublin?!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow kochana jestem mega zachwycona Twoim dzisiejszym zestawem! :) Wyglądasz zjawiskowo :) Spodnie i peleryna są szałowe, a zdjęcia mega klimatyczne :) No miazga po prostu :) Gorąco Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam tę pelerynę!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja i wygląd, pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobaja mi się Twoje spodnie, wyglądasz ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super spodnie !!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. superancko chociaż liczyłam na tiulową ! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. :-). Czyli moje namawiania i sugestie odniosły efekt i..aż nie można od Ciebie oczu oderwać ;-). Wyglądasz prześlicznie i mam nadzieję; że jeszcze nie raz zobaczę Cię w tych spodniach ;-).

    OdpowiedzUsuń
  9. GENIALNIE - modelka świetna, a nie marna, z rewelacyjnym gustem na dodatek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Co Ty piszesz? Jestes niezwykłą modelką, a zdjęcia są zjawiskowe. Buciki porywam. Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz....jestem zachwycona...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądasz wspaniale, bardzo stylowo !
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz :)

    Zapraszam: http://diary-black-heart.blogspot.com i zachęcam do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jestem zachwycona! Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. to jest po prostu idealne - od stop do głow wielbie <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Spodnie są ekstra, podobają mi się też kolory w tle ostatniego zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Łaaa wyglądasz niesamowicie ;-). Opierniczę Ciebie tylko dlatego,że pojawiły się jeden raz na blogu ;-(.

    OdpowiedzUsuń