wtorek, 5 sierpnia 2014

The One With: Wedding Season

Witajcie,
pomysł na ten post chodził w mojej głowie od tygodni.. ze względu na to iż sezon weselny w pełni trwa, a ja miałam przyjemność uczestniczyć ostatnio w takowych pięknych dwóch wydarzeniach i najprawdopodobniej lada moment jeszcze jedno przede mną, stwierdziłam, że przydało by się tu wspomnieć o kreacjach na takowe imprezy.. bo zapewne jak i dla mnie, to i dla niektórych z Was, wybór odpowiedniej to nie lada wyzwanie..
To jednak oczywistością jest zasada, że najbardziej w tym dniu ma lśnić Panna Młoda, to jednak goście też pragnął wyglądać nieprzeciętnie, a wyjątkowo...
Jednak często w sytuacjach wyboru pojawiają się pytania 'czego tak właściwie chcemy?' Czy poddajemy się obowiązującym sezonowym trendom, czy ufamy własnej intuicji i pozostajemy wierni swojemu stylowi? Czy stawiamy na wygodę czy na swego rodzaju ekstrawagancję?  Czy w czerni przystoi iść na wesele? Czy biel zarezerwowana jest tylko i wyłącznie dla Panny Młodej?
Za każdym razem przed tak zwanym 'weselnym szaleństwem' niektóre z nas dopadają te pytania, na które możemy tylko i wyłącznie odpowiedzieć sobie same..

Choć jak dla mnie, aby czuć się dobrze powinnyśmy zwracać uwagę przede wszystkim na wygodę i nie trzymać się kurczowo hasła 'chcesz być piękna musisz cierpieć'.. A stereotypowe zabobony z czernią i bielą mogą przeszkadzać tylko i wyłącznie foszastej Pannie Młodej. Dobrze mieć na uwadze warunki atmosferyczne i miejsce zabawy by móc bawić się to białego rana... 
Zanim pokaże Wam moje stylizacje z ostatnich imprez, przedstawiam Wam stylizacje, które stworzyłam przybliżając sukienki podobne do tych, które gdzieś tam przeglądałam przed zakupami lub przed pójściem do krawcowej.. 

Stylizacje tworzone na stylistki.pl

Moje stylizacje są dość zachowawcze, jeżeli chodzi o fason i kolorystykę, bez zbędnego odpustu.. Różnorodne bo czasem wzór, czasem koronka, a czasem gładka prostota.. ale o tym w następnych postach..
Ściskam
-Alea

13 komentarzy:

  1. Nie, zdecydowanie nie, jeśli chodzi o cierpienie, ma być wygodnie i pięknie, bo zabawa nie będzie udana.
    Dobra zabawa do samego rana...
    Piękne propozycje, czerwone szpilki super...
    To czy założymy biel czy czerń to już każda musi zadecydować sama, mała czarna czy mała biała z odpowiednimi dodatkami, czemu nie! Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż mnie naszła ochota na wesele :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne sukienki i dodatki. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nigdy nie byłam na żadnym weselu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza jest śliczna, ale ta biała i ostatnia również.
    Ładnie to zestawiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne propozycje, kobiece i stylowe.
    lubię!

    pozdrawiam!
    jesuswannatouchme.

    <3

    OdpowiedzUsuń
  7. kobieco nienagannie idealnie na ślub i wesele tak powinno byc ubranie damskiej części zaproszonych nie powinno byc krzykliwe to Panna Młoda króluje

    OdpowiedzUsuń
  8. Czerwone szpilki zawsze będą mi się podobać;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny post. Moim zdaniem prostota zawsze wygrywa z całą resztą. Najlepiej wybrać jednokolorową sukienkę jakąś gładką i do tego super odlotowe dodatki, które nie będą nachalne ale za to zauważalne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Second outfit is perfect ! Lovely selection :)

    OdpowiedzUsuń