piątek, 11 kwietnia 2014

The One With Pink Pants

Witajcie,
zazwyczaj w moich stylizacjach gości dużo czarni.. tym razem by przełamać pewnego rodzaju nudę postawiłam na mocny akcent w postaci malinowych spodni...
Kiedy wpadły w moje ręce w pierwszej chwili kolor mnie przeraził, jednak kiedy je przymierzyłam okazały się niesamowicie wygodne i lekkie, to i po chwili kolor nie był taki straszny jak się wydawał, a w połączeniu z czernią tworzą zgrany duet_

ponczo:mohito% spodnie/sweterek:sh buty:allegro torba:gift
bransoletka/naszyjnik:lilou zegarek:fossil okulary:reserved
*koszt spodni+butów+swetra+poncza+chustki nie przekroczył 200 zł.

fot. Aleksandra Zielińska

Wiosna, więc czas zacząć patrzeć przez różowe okulary ;)

Ściskam ciepło!
Alea

15 komentarzy:

  1. też mam taką pelerynkę i jestem mega zadowolona:) śliczna z Ciebie dziewczyna!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chce podpis jako fotograf :D no ale nie byłabym tak zdolna gdyby nie wspaniała modelka :D extra look <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Albo mi się wydaje albo widziałam Cię w piątek w Fajsławicach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wydaję Ci się ;) byłam przejazdem; pozdrawiam

      Usuń
    2. A jeszcze się pytałam swojego chłopaka co to za ładna dziewczyna idzie :D Na żywo jesteś jeszcze piękniejsza :)*

      Usuń
  4. Piękna, piękniejsza, najpiękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubie Twoj styl ubierania :) Te spodnie idealnie pasuja do tego zestawu!

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie wyglądasz , torebka jest boska :)

    zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz, piękne zdjęcia...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały zestaw! Super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A mi się podoba te oversizowe ponczo, rewelacyjne jest, rękawki 3/4 są tutaj idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna z Ciebie dziewczyna, zestaw świetny a okulary słodkie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Spodnie są extra! Look widać ze baaardzo wygodny! Ekstra kurteczka, pięknie się prezentuje z pozostałością! Pozdrawiam cieplutko!:)

    OdpowiedzUsuń