niedziela, 20 stycznia 2013

The On Where Still It's Winter_ #missiu

Witajcie Kochani,

Dziś look mocno na luzie, gdzie głównym elementem jest sweter- bardzo ciepły zakupiony w New Look'u w zeszłym sezonie oraz wygodne trapery, w których palce u stóp nie mają prawa marznąć przy minusowych temperaturach..  Nie zabrakło też bransoletki z motywem pacyfki:)
sweter-newLook spodnie-cross getry/rękawiczki/komin-noName
buty:lugz  koszulka:mohito kurtka:sh  czapka:h&m zegarek:ecarla bransoletka:missiu 

jak widzicie na powyższych zdjęciach u mnie zima pełną parą.. 
dziękuję Wam ślicznie za wszelkie komentarze jak i życzenia szybkiego powrotu do zdrowia:) żyję jeszcze..
Na dzień dzisiejszy sesja zbliża się wielkimi krokami a jak na razie grom zaliczeń, na które coraz mniej czasu..



Już kiedyś wspominałam Wam o marce Missiu, która oferuje ślicznie bransoletki, przez które miedzy innymi możemy wyrazić swoje uczucia..
Otóż kupując bransoletkę z motywem pacyfki wspieramy organizację Sos Wioski Dziecięce.. aż 20% z każdej sprzedanej pacyfki idzie na cele charytatywne..


Czym jest organizacja SOS WIOSKI DZIECIĘCE?
otóż w Polsce to pozarządowa organizacja dobroczynna, która opiekuje się dziećmi opuszczonymi, osieroconymi oraz tymi z rodzin dysfunkcjonalnych. Należą do światowego Stowarzyszenia SOS Kinderdorf International - ta największa na świecie organizacja charytatywna działa w 132 krajach! 
W Polsce istnieją już od 29 lat, a w tej chwili mają pod opieką ponad 1 250 potrzebujących dzieci!
Ich misją jest tworzenie rodzin dla potrzebujących dzieci, pomagają im w kształtowaniu swojej przyszłości i uczestniczą w rozwoju ich społeczności..
Taka bransoletka kosztuje niecałe 30zł z przesyłką.. - dla wielu z Was to nie wiele, a dla innych to szansa na lepsze życie_

Pozdrawiam Was ciepło:*
_do miłego

36 komentarzy:

  1. sweter jest rewelacyjny! szukam podobnego;) choróbsko dopadło i Ciebie? wracaj do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestaw jest świetny! Sweter genialnie się prezentuje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne swetrzysko - przepieknie ci w tej czapce <3

    OdpowiedzUsuń
  4. o żesz! Piękny sweter ;D komin i czapka tak samo. Strasznie podoba mi się ta stylizacja. U mnie też zima na maksa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Love the cardigan!!!
    Kisses
    Francy&Stef
    chicwiththeleast.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten sweterek to bym chętnie widziała w mojej szafie;)
    Uroczy!
    Ślicznie wyglądasz.
    A o bransoletce już myślę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny sweterek i fajny ciepły zestaw, zima w pełni i u mnie ..hah:)Zasypana ....:*
    Super akcja z tymi bransoletkami, można miec coś fajnego, a tym samym pomóc :)Też pomyślę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. very nice pictures!!!!:)
    http://www.borsadimarypoppins.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. I adore pictures in the snow!
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  10. mniej więcej takiego sweterka brakuje w mojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie ! Bransoletki to wspaniały pomysł.

    http://kaillaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję za odwiedziny ;) super zestaw

    OdpowiedzUsuń
  13. cosualowo a megafajnie! :)

    obserwuję!
    xoxo :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny sweterek i cały outfit super dobrany:)
    + zapraszam w wolnej chwili do mnie na ourloveourpassion.blogspot.com
    + Jesteś zainteresowana wzajemną obserwacją blogów? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nice look ;) jest świetny

    www.okomody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ciepłe swetry - to jest to!bez nich ani rusz, zamarzłabym ;) takie buty to i mi by się przydały bo moje palce u nóg cierpią! buźka!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana Moja serdecznie CI dziękuję za cudowne życzenia, ale przede wszystkim za Twoją obecnośc i wspaniałe słowa, za każdym komentarzem obdarzasz mnie serdecznościami, czytając czuję ciepło i wspaniałą osobę jaką Jesteś :*
    Ściskam :*<3

    OdpowiedzUsuń
  18. Na luzie ale bardzo sympatycznie,serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. love the outfit!
    xx

    http://losaway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. na luzie, ale za to jak stylowo!

    OdpowiedzUsuń
  21. piękny zimowy krajobraz, piękna Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajny zestaw
    dziękuję za komentarz!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. u mnie zima też pełną parą :)
    świetny sweterek

    OdpowiedzUsuń
  24. wyglądasz bardzo fajnie :) tak na ciepło i modnie :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja jestem wierna swoim emu zimom, ale przy takich temperaturach to nawet w nich mi palce odpadają.

    OdpowiedzUsuń