piątek, 22 marca 2013

The One With 'Richard'

Witajcie,
za nami Pierwszy Dzień Wiosny, a za oknem nadal śnieg.. którego nie ukrywam już mi naprawdę wystarczy i za niego już podziękuję..
Jednakże skoro taka aura, nie pozostaje mi nic innego jak nacieszyć sie jeszcze Richardem_ to jest Ryszardem. Otóż tak przez moich znajomych został nazwany mój nowy nabytek, jakim jest futerko.. oczywiście sztuczne futerko_




futro:allegro buty:deezee spodnie:camaieu sweter:sh komin:noName okulary:primark
torba:davidjones naszyjnik:efoxcity bransoletka:missiu 

_do miłego

46 komentarzy:

  1. OOOOO jejj biorę Cie całą tak jak stoisz ...hahha:) Wyglądasz pięknie, kobieco i bardzo szykownie w tym zestawie :) A futerko, oj chciałabym takie i torebkę też bym chciała, no i jeszcze buty, naszyjnik .....heee:*

    Zachwycasz mnie, z każdym postem bardziej ;)
    Pozdrawiam i udanego weekendu mimo braku wiosny tej prawdziwej, słonecznej i budzącej wszystko do życia nawet mnie, bo chyba znowu zapadłam w zimowy sen ....hahah:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak Moja Droga jest lepiej:) Wczoraj odebrałam ważną dla mnie widomosc i jestem zadowolona :)
      Cieszę się i staram czerpac jak najwięcej:* Ja też też dziękuję że Jesteś:*
      Mam nadzieję że będziemy mogły się poznac w realu .....kto wie świat jest mały, a marzenia się spełniają :*

      Usuń
  2. Bosko wyglądasz Kochana! :))
    Cud, miód, malina :*.

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknoto Ty! :) śliczna jak zawsze. Mi się marzy futrzana kamizelka, planuje kupić przez całą zimę, jeszcze nie zdążyłam, może kupię na wiosnę :D a torebka ach! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też chętnie pożegnałbym śnieg:)

    Świetnie wyglądasz.:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Futerko i naszyjnik ;-). Nawiasem mówiąc wyglądasz tak elegancko;że szukałem na zdjęciu jeszcze co najmniej Bentleya ;-).

    OdpowiedzUsuń
  6. kawał chłopa z tego Ryśka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny jest ten Ryszard. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. o słodki jezu <3 padłam leże i juz nie wstane <3 geniusz <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajno, że tak Cię Rysiek otula w te mroźne dzionki... Pięknie wyglądasz:) a co to za torebunia?:**

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja za futrami nie przepadam, ale Ty prezentujesz się w nim jak GWIAZDA filmowa :) Buty z ćwiekami do niego - niekonwencjonalnie i przez to bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. potwierdzam komentarz wyżej! wyglądasz jak gwiazda Hollywood

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja się pokuszę o stwierdzenie, że wyglądasz jak dama z Manhattanu :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne futerko, torebka w ślicznym kolorze, świetna całość....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne futerko :)
    Zakochałam się :)
    Możesz podać linka do niego :)

    Pozdrawiam

    p.s.
    Piękna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:)

      _jeśli chodzi o mojego futrzaka to kupiłam go od osoby prywatnej więc wątpię aby jeszcze miała podobny..

      Usuń
  15. Wow, how lovely! All details are super! Fur!!!
    You have interesting and nice blog! Let`s follow each other, if you want , let me know. Keep in touch, greetings from Moscow!
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  16. też mam już dosyć tego śniegu ;/ a dzisiaj jak na złość jeszcze -15 ;/
    także futerko Ci się jeszcze przyda :) świetne buty

    OdpowiedzUsuń
  17. przyjaźnie wygląda ten Twój Ryszard :-D

    OdpowiedzUsuń
  18. Wonderful outfit, you are very elegant, I love your coat :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow! Nawet w takim wydaniu równie pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  20. ale futerko :D na pewno grzeję :D!

    OdpowiedzUsuń
  21. i love these pics my dear!!

    www.borsadimarypoppins.com

    OdpowiedzUsuń
  22. your fur is so perfect!
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz cudnie w tym futerku:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. ciekawa nazwa dla futerka ;D
    bardzo mi się Twój naszyjnik podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie wygladasz ! Futrzak świetny!! Genialny naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny naszyjnik i torebka a futro wygląda "jak milion dolarów" :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Futerko bardzo fajnie się prezentuje, no i cieszy mnie, że jest sztuczne :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mega furto :)
    wpadnij do mnie : www.miwj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. :o so gorgeous!!

    www.meryswardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. dziękuję za przemiłe słowa Kochani:*
    ale z tą 'gwiazdą' do za dużo powiedziane..
    ściskam Was ciepło:*

    OdpowiedzUsuń