niedziela, 7 kwietnia 2013

The One Where It's Cheap

Witajcie, 

dzisiejsza stylizacja powstała pewnego pięknego poranka, kiedy przy otwieraniu szafy stwierdziłam, że czas zacząć choć odrobinę wymieniać spodnie na spódnice nawet w dni powszednie, a nie tylko od święta..
Ponadto jest idealnym przykładem, że nie należy wydawać groma pieniędzy, aby mieć na sobie coś ciekawego, a przy tym odrobinę wyróżnić się z tłumu..
Choć dziś jestem miłośniczką lumpeksów, w okresie tzw 'buntu' omijałam je szerokim łukiem, nie potrafiłam zrozumieć jak można kupować w takich miejscach.. oczywiście szybko swoje poglądy zmieniłam, kiedy przekonałam się, że w takich sklepach można znaleźć nie jedną niepowtarzalną perełkę..


sweter/spódnica/parka/chustka:sh rajstopy:gatta getry:noname buty:ccc branzoletki:Fado/iloko

Kochani czyż to prawda, że wiosna już wkrótce zagości w naszych skromnych progach? wkońcu!
Musi, ja już z tej rozpaczy dokonałam zakupu kilku typowo wiosennych rzeczy...
Życzę Wam udanego tygodnia!
_do miłego.

42 komentarze:

  1. Very pretty ! I love your sweater :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja za każdym razem jak tu wchodzę to piszę, że jesteś śliczna! Masz niepowtarzalna urodę, fryzurę no i jeszcze jak się odpicujesz to już w ogóle szał :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wygląda ten beret i apaszka zamotana wokół szyi ;-).

    OdpowiedzUsuń
  4. No właśnie, zgadzam sie z tobą, czasami tylko trzeba uruchomić odrobinę wyobraźni i mozna ubrać się ciekawie, a nawet szykownie za grosik! fajnie wyglądasz, świetny sweter! ja z kolei rzadko nosze spodnie, kiecki to moja namietność.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie Ci w tym berecie!
    Świetne botki i kurtka, całość genialna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny set :) Beret bardzo Ci pasuje :)

    Buziaki,
    Aleks

    OdpowiedzUsuń
  7. "Choć dziś jestem miłośniczką lumpeksów, w okresie tzw 'buntu' omijałam je szerokim łukiem, nie potrafiłam zrozumieć jak można kupować w takich miejscach.." - o sobie mogę powiedzieć to samo :D JAK ZWYKLE wyglądasz świetnie!!! czad :*

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajna stylizacje
    szukam podobnej apaszki :)
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna stylizacja, beret wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie wiem czemu, ale berecik skojarzył mi się z takim francuskim stylem :D
    świetny zestaw :))

    OdpowiedzUsuń
  11. you look amazing, nice outfit!
    xx

    http://losaway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. oj, ja też lubię szperać w lumpeksach ale potrzeba do tego dużo czasu i cierpliwości:)
    zestaw spoko na co dzień, muszę się bardziej przekonać do spódnic:)
    a wiosnę na szczęście już czuć w powietrzu:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądasz trochę jak paryżanka przez beret :-))) wiosna już wkrótce przyjdzie, to prawda! :-)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak CI fajnie w berecie :) Sweterek śliczny !
    Udanego tygodnia Kochana :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dobrze wyglądasz w berecie, super...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyglądasz! Obyś jak najczęściej decydowała się na spódnice - masz bardzo zgrabne nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny zestaw, niby taki zwykły ale jednak przyciąga uwagę ;) a sweter cudny! uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie lubię połączenie swetra ze spódniczką. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja kiedyś miałam podobne zdanie do Twojego o lumpeksach ;). Na szczęście w porę zmieniłam zdanie i tak dziś uwielbiam do nich zaglądać, co więcej- sprawia mi to ogromną frajdę ! :))

    Ślicznie wyglądasz, a sweterka Ci zazdroszczę :).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  20. oj można , można i to dopiero jest prawdziwy fun dobrze się ubrać za grosze :)bardzo podoba mi się beret ( ma genialny kolor ) i apaszka , dodają całości takiego paryskiego szyku :)

    pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  21. Na dworze jest już coraz przyjemniej, więc czekamy na piękną słoneczną pogodę :) Sweterek świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Love your style!
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  23. Też mam postanowienie: dość spodni! :) lubię takie połączenia sweter + sukienka/spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  24. dokładnie, trzeba nosić spódnice nie tylko od święta
    wyglądasz super, bardzo podoba mi się to połączenie

    OdpowiedzUsuń
  25. wow beautiful my dear!!
    www.borsadimarypoppins.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Też kiedyś wstydziłam się chodzić po szmateksach, teraz je uwielbiam! :) Wspaniały sweter udało Ci się upolować!! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. wyglądasz super! uwielbiam twój berecik <3 <3 <3

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo fajnie! pozdr i zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  29. ja mam często takie dni właśnie:(

    OdpowiedzUsuń