niedziela, 26 maja 2013

The One With Hodgepodge & First Giveaway

Witajcie, 
dziś totalny miszmasz, który powstał przez przypadek; nowości brak_
każdy z tych elementów już gdzieś się pojawił..
spodnie:byAlea ramoneska:stradivarius kapelusz:mohito
buty/kopertówka:allegro bluzka/chustka:sh naszyjnik:lilou

foto:by Andy

Kochani, nadszedł czas na pierwsze rozdanie!
do wygrania okulary z limitowanej serii od Montibello... 
Co trzeba zrobić?
1. Wystarczy polubić el arte de la moda na fecebooku <tu>
2. Udostępnić konkursowe zdjęcie  <to>   na swojej tablicy (zaznaczając udostępnienie "publiczne") 

_i czekać na wyniki.
  Rozdanie trwa do 9.06

Join & have fun!

54 komentarze:

  1. No i świetnie wyszło !!!To tylko pokazuje jak Jesteś kreatywna, ja uwielbiam ubrania które można wykorzystywac w wielu stylizacjach !!!Nie sztuką jest kupowac ciągle nowe, sztuką jest żąglowac tym co mamy poprzez inne zestawienia i nadawac inny charakter !!!

    Kochana Jesteś!!Dziękuję Ci bardzo:)))
    Aż serducho mocniej zabiło!!!Wielkie dzięki<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Trafiłam przypadkiem i zostaję :)

    A może uda mi się wygrać? W każdym razie wszystko wykonałam według instrukcji :)) Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne połączenie :) Ja również, tak jak Beti pisze, jestem zwolenniczką wykorzystywania tego co mam już w szafie, w przeróżne kombinacje zestawów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super polaczenie a spodnie piekne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz, kopertówka super...i świetnie Ci w kapeluszu...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe, ale bardzo fajne połączenie, dobrze Ci w kapeluszu i to on działa wiele w tym zestawieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczny ten Twoj misz masz :-) jestem zauroczona kapeluszem, wciaz szukam swojego idealu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie dobierasz wszystko do siebie :) i jak zawsze, wyglądasz bosko! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. spontanicznośc to czasami dobry doradca! twój misz-masz wyszedł po prostu genialnie! pozdrawiam cieplutko, bo u mnie bardzo zimno): miłego tygodnia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjna kombinacja tych spodni ze stylem dandysa.Pełna perfekcja i profesjonalizm ;-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniale wyglądasz! Podobają mi się wszystkie zdjęcia, tyle radości w nich! :) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj produkty Lilou są genialne <3
    zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Kapelusz świetnie do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie czerwone usta :) mmm!

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem po uszy zachwycona portaski kopertowka kapelusik - bomba <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Hi Dear friend Nice Pix Share.My pray with you Dear Friend......Got more Success Blessings in the name of GLORY.
    Join our Platform Part our Work.
    Elixir Cosmeceuticals

    STAY BLESSINGS!

    THANKS
    JOHNS

    OdpowiedzUsuń
  17. Całkiem ciekawa stylówka! :D Podoba mi się kapelusz, bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Your blouse is adorable!

    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  19. kapelusz rządzi ! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się ten miszmasz!!! Kapelusz superaśny!!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. o rany ja kocham te spodnie miłością od pierwszego wejrzenia!

    OdpowiedzUsuń
  22. Amazing style ! Your shirt is beautiful and I love your pants :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Moim zdaniem to bardzo udany przypadek:))))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne zdjęcia :)
    Zapraszam: http://thisisacookiemonster.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładny ten miszmasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Naszyjnik-koniczynka bardzo ładny :D

    OdpowiedzUsuń
  27. świetna stylizacja, wszystko mi się podoba!! :) i tło do zdjęć. Można spytac, gdzie to jest?

    Dziękuję za miłe słowa na temat mojej torebki Muzetka na blogu xladymonroex.blogspot.com :) Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje:*
      a miejsce Lublin.. ściana galerii Plaza ;p

      Usuń
  28. dodaje Twojego bloga do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Powiem Ci, że ten miszmasz jest jedną z najlepszych Twoich stylizacji! Serio - całkowicie Ci to pasuje <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten miszmasz bardzo przypadł mi do gustu :) Torebka jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  31. świetna ramoneska i koszula:) wyglądasz super:)

    OdpowiedzUsuń
  32. kapelusz <3 też chyba sobie muszę taki sprawić

    OdpowiedzUsuń
  33. kapelusz piękny, z reszta jak reszta zestawu!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  34. Jeśli ktoś w misz maszu może wyglądać pięknie to właśnie Ty :)
    Ech...... Też bym tak chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Thank you for your sweet comments on my blog, see you soon :)

    OdpowiedzUsuń
  36. świetnie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. wyglądasz świetnie:) masz ciekawe spodnie, a giveaway naprawdę super! życzę wszystkim powodzenia :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Hej,
    Od jakiegoś czasu obserwujemy się przez GFC, ale jakoś w czerwcu zostanie to zlikwidowane. Dlatego właśnie chciałabym Cię poprosić o dodanie mnie na Bloglovinie (http://www.bloglovin.com/en/blog/3802612) . Nie chcę stracić z Tobą kontaktu. Oczywiście, również Cię zaobserwuję .
    Dziękuję,
    K.

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetnie wyglądaasz.:D

    Powodzenia wszystkim w konkursie.:D

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne połączenie :)
    Wszystko wygląda odważnie i ciekawie :)
    Lubię to :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Czytam 1 wpis i już mam ochote na kolejny. Naprawdę ciekawie tu :). Może obserwujemy siebie nawzajem?

    OdpowiedzUsuń