poniedziałek, 10 czerwca 2013

The One With Mint Overall & Giveaway

Witajcie,
na początek o tym o czym w pierwszej części tytułu..
jeśli widzieliście wszystkie dotychczasowe posty to można było zauważyć, że słabość mam dużą do kombinezonów..  i ta słabość wcale nie maleje..
można rzec, że ten z poniższych zdjęć jest teraz moim faworytem jak również przemiłym prezentem.. 
/uprzedzając wszelakie marudzenia/zastrzeżenia on jest uprasowany, więc nie jest pomięty to po prostu taki materiał ;)
 kombinezon:prezent naszyjnik:h&m pasek:noName
buty:sh okulary:primark bransoletka:missiu

wybaczcie, że posty wyjątkowo poniedziałkowy_
ale to dlatego, by mogło się zakończyć pierwsze rozdanie..
moja Chrześnica Amelka podjęła się wylosowanie zwycięscy..

 

iiiii wygrywa...

serdecznie gratulujemy
proszę Dorotko o kontakt bym mogła wysłać okulary :)


dziękuje wszystkim, którzy brali udział w rozdaniu..
już myślę nad kolejnym :)


miłego tygodnia życzę!

25 komentarzy:

  1. Jaaaaa!!!!!! Czy to o mnie chodzi? :D Dziękuję!!!!!!!!! :DDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale seksownie w tym kombinezonie wyglądasz :)
    do schrupania :)
    Świetny akcent kolorystyczny naszyjnika w tym zestawieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam odkryte plecy :) ja też lubię kombinezony, na ten stan mam jeden, ale mało mi!

    OdpowiedzUsuń
  4. gratki dla zwyciężczyni :) piekny kombinezonik te plecy dodaja mu mase uroku i do tego kolorek - po prostu letnio i slicznie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Kombinezon ma śliczny tył, świetnie wyglądasz...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny kombinezon,fajnie wygląda taki ''potargany'',kocham twój blog :))

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny kombinezon :) w ładnym kolorze. Typowo letnia stylziacja. Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też uwielbiam kombinezony, Twój jest fantastyczny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny kombinezon :)
    Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. love bleu color in things! Thanks for sweet comments! Nice day, dear!
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka ma super wycięcie z tyłu :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też polubiłam kombinezony. Pięknie wyglądasz w swoim, ma ciekawy kolor i bardzo fajne wycięcie na plecach.

    OdpowiedzUsuń
  13. very nice babe!
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz, bobas słodki :d

    OdpowiedzUsuń
  15. ale świetnie jesteś ubrana! i dzidzia urocza:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ty wiesz, że lubie na Ciebie patrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny ten kombinezon, wyglądasz wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajnie wyglądasz.:D

    Gratuluję wygranej.:)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie wyglądasz :* piękny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Perfect style ! I love that color :)

    OdpowiedzUsuń