poniedziałek, 9 września 2013

The One With Black&Nude

Witajcie...

dziś w parze z czernią, nie biel, a kolor cielisty ładnie mówiąc 'nude'..
ciekawym zastępstwem dla czarnej skajowej, skórzanej czy też skóro podobnej mini wydaje mi się być spódniczka z ceraty... tak, tak z ceraty!
Skórzane spódniczki są piękne ale ich cena zazwyczaj też, a tu chcąc wykorzystać dużoo tańszą opcje intrygującą i wydawać by się mogło, że nie banalną ...użyłam właśnie czarnej ceratowej mini zakupionej na allegro za grosze... aby przełamać czerń kolor nude- koszulka z krótkim rękawkiem i po raz kolejny dobrze Wam znane szpilki (czepiłam się ich- wybaczcie)...
  
 spódnica/szpilki:allegro bluzka/sweter:sh  naszyjnik:h&m zegarek:fossil bransoletki:missiu okulary:reserved

Kochani, ze względu, że przez lata miałam problem z obgryzaniem paznokci, muszę się Wam pochwalić moimi wyhodowanymi paznokciami... są moje własne osobiste... i w końcu mogłam sobie pozwolić na 'louboutin nails'


Dziękuje za odwiedzanie mnie tu!
i zapraszam na fecebooka <klik>


Ściskam ciepło!

Alea

//pokój miłość

65 komentarzy:

  1. przecudownie Kochana! pazurki robią ogromne wrażenie!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie! A paznokcie masz fantastyczne, aż zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny look, bardzo ładne paznokcie :)
    zapraszam : http://dreamaboutvogue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne te szpilki. Ale masz zgrabne nogi :)) z paznokciami i ja zawsze miałam problem, też teraz hoduję, ale Twoje czad!

    OdpowiedzUsuń
  5. Boska spódniczka. Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestes cudowna :) kazda Twoja stylizacja jest wyjatkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. sama malowałaś paznokcie czy byłaś u kosmetyczki? też takie chcę!

    OdpowiedzUsuń
  8. z ceraty?! a to Ci dopiero ;-) piękne pazurkI!

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacja przez duże R- Rewelacja <3

    OdpowiedzUsuń
  10. paznokcie sa swietne! w wolnej chwili zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zestaw bardzo mi się podoba, nie banalny i klasyczny :) Spódniczka świetna, mam podobną :) Tylko dodałabym zdecydowanie jakiś jeden kolor, np czerwone paznokcie, jako jedyny fajny akcent dla dosyć stonowanego zestawu :)Cieplutko pozdrawiam i zapraszam do mnie :)http://style-of-secret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna klasyka, super wyglądasz...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem tu pierwszy raz. Pomysł z "lustrzanymi fotami" rewelacyjny. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz świetnie :) Ja też mam problem z obgryzaniem paznokci. Dlatego Cię podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. swietny zestaw, bardzo mi sie podoba a spodnica cudna!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny set kochana :) Fantastyczne pazurki <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny zestaw, spódniczka jest boska. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow! Cudnie wyglądasz!
    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialna stylizacja! Wyglądasz rewelacyjnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wyglądasz cudownie! uwielbiam Twoje szpile, biżuterię i spódniczkę <3 zestaw bardzo na TAK! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  21. Love your skirt

    http://www.cultureandtrend.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi się podoba ! :)
    Spódniczka <3 cudowna :)

    Pozdrawiam :)
    http://monika-agness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. perfect skirt !


    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline ♡

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądasz świetnie!;)
    Spódnica jest ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  25. SZYKOWNY ZESTAW :) KOBIECY I Z KLASĄ :)

    Okropnie podoba mi się spódniczka, biżuteria i zestawienie z NUDnymi szpilami :)

    REWELACJA :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  26. I am wearing black and white too today!
    Come back soon to visit me on…
    Nameless Fashion Blog
    Nameless Fashion Blog Facebook page

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale ciekawa stylizacja, elegancka, ale nie taka poważna, fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Podoba mi się to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. cudowny black & nude ! podoba mi się o wiele bardziej niż standardowe black & white :)mega ciekawe połączenie !

    ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Naszyjnik jest niesamowity! Pięknie wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Perfect style ! I love your necklace and your shoes are beautiful :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak Ty zawsze rewelacyjnie wyglądasz:D 100% mój styl;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudownie wyglądasz! Paznokcie genialne *.*

    OdpowiedzUsuń
  34. I like your outfit!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  35. świetnie wyglądasz, pozytywny zestaw :)
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. ślicznie! :D

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. pięknie wyglądasz, klasycznie, kobieco, super!

    OdpowiedzUsuń
  38. This is a perfectly chic look! I adore your sunglasses and those nude heels! =)
    - Che

    style-che.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Alea, you look so chic! Black and white was a great choice <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny look!! Uwielbiam biało carne zestawy! :) Dla mnie idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. a great outfit, you look amazing in black and white
    xx

    http://losaway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękna stylizacja B&W dobre na wszystko !

    Zapraszam u mnie konkurs :) www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. prosto i z klasą ;) lubię takie połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  44. TAK! super look<3 jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Never can go wrong with black and nude. Your watch is lovely.

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetnie wyglądasz w rozpuszczonych włosach. Stylizacja niby prosta, ale ma w sobie coś :) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetnie wyglądasz w tej stylizacji ;D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  48. bardzo ładnie wyglądasz:) wszytsko świetnie do siebie pasuje:) lubie taki styl:*) pozdrawiam:*)

    może obserwujemy??:)

    OdpowiedzUsuń