niedziela, 24 listopada 2013

The One Where Winter Is Coming

Witajcie,

o tak coraz bardziej zbliża się do nas ten zimowy mroźny czas... choć nie dopadły nas jeszcze typowe symptomy tej okrutnej pory roku, to jednak czuć już jej powiew na karku... 
jaka będzie w tym roku? czy da nam popalić czy okaże swą łagodniejszą stronę, o tym się wkrótce przekonamy..
jedno jest pewne, czas zmienić garderobę i wygrzebać z dna szafy szaliki, czapki i rękawiczki na dobre.. 
w moje łaski wpadły znowu obszerne grube swetry _ co chwile w me ręce wpadnie jakiś nowy okaz znaleziony oczywiście nie gdzie indziej niż w ciuszku puszku czy to przez moją Matulę, czy też przeze mnie..
tak też było z tym poniżej..



sweter:sh spodnie:camaieu  buty:allegro czapka:h&m zegarek fossil bransoletka:lilou

 przecież swetrzystka wcale nie muszą okazać się szaro buro nudne.. a wisienką na torcie całego looku, może okazać się  dobór odpowiedniej szminki, takiej wyrazistej i intensywnej... dodającej kobiecie pewności siebie i uroku.. 

ściskam
Alea

33 komentarze:

  1. Ja właśnie nie lubię grubych swetrów w zimę brrr ! O nie. Dodaję do subskrypcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. im luźniejszy tym lepszy :)) ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  3. W takiej szmince wyglądasz ślicznie, masz rację, czas na czapy, niestety, zimno nadciąga....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  4. sweter genialny - jak jego właścicielka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale rewelacyjny sweter!! boski

    Pozdrawiam:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  6. No pozazdrościć kochana, Tobie to zawsze jakaś perełka trafi się w tym SH :) SWeterek jest świetny i widać, że bardzo cieplutki, więc pewnie wykorzystasz go jeszcze nie raz :) A kolor szminki dobrałaś znakomicie, idealnie Ci pasuje :) Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oddaj kota ! :) I znowu nie ma swetra dla mnie :(:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś prześliczna!:) Figury tylko pozazdrościć:) I stylizacja też całkiem przyzwoita:)
    Zapraszam też na naszego bloga www.ddoubles.tk
    Obserwowani za obserwowanych?

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna stylizacja! Uwielbiam takie sweterki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sweter, stylizacja - piękne. Ale w tym poście moją uwagę przykuły włosy. Genialne są! Podziel się koniecznie, czym je pielęgnujesz <3
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. you look amazing dear!!!!

    www.meryswardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. prześlicznie wyglądasz :) sweterek tez boski :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham takie swetry, kocham ciężkawe buty, kocham luźne dżinsy - dlatego mi się podoba :)
    w swetrze jest Ci bardzo do twarzy - kontrastuje z kolorem włosów.

    OdpowiedzUsuń
  14. Sweterek jest niesamowity, no i jaki koteczek uroczy wdarł się w kadr :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny sweterek, ma się wrażenie, jakby zatrzymały się na nim płatki śniegu. W tym kolorze szminki ślicznie wyglądasz. Dziękuję za ciepłe słowa na moim blogu. Pozdrawiam sedecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. genialny ten sweter! świetny, duży i bardzo oryginalny! ; )

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie też bardzo podoba się sweterek:)))cały zestaw piękny i wyglądasz w nim bardzo ładnie:)))zima to nie ulubiona pora roku:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam nadzieję, że zima w tym roku będzie jednak łagodna... ;)
    Świetnie wyglądasz w tym swetrze! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. genialny sweterek :) ojj jak ja nie znoszę zimy :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Great sweater,
    Will you like to follow eachother?
    New Post: Fashion Talks
    New giveaway: Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie dziś piękne słoneczko, oby zostało na dłużej!
    Dobry zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. okrutna pora roku? ja kocham zime!
    fajny outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Your sweater is super cute!
    kisses)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fabulous sweater ! You are beautiful :)

    OdpowiedzUsuń