czwartek, 23 października 2014

The One With: 'Smoothie'

Witajcie!

Coraz więcej osób ogarnia fala zdrowego trybu życia.. zmieniają dietę i uskuteczniają przeróżne formy aktywności fizycznej, co oczywiście bardzo się chwali..
Mnie tylko w pewnym stopniu dopadł ten szał.. coraz częściej można u mnie zauważyć przebłyski zdrowego jedzenia ;)

Smoothie ze szpinaku czyli tzw 'zielepacha' to coś co uwielbiam najbardziej :) 


Jakie składniki? W gruncie rzeczy takie na jakie mamy ochotę.. u mnie zazwyczaj podstawą jest szpinak, banan i jogurt naturalny..
Oczywiście aby urozmaicić czasem dodaję maliny lub jabłko czy też brzoskwinie, a jeśli ma być jeszcze bardziej sycąco- musli i bakalie.. 


Zielepacha idealnie sprawuję się na śniadanie dając poczucie sytości i dostarczając energii. Ponad to taki szpinakowy koktajl niedojż, że zdrowy, sycący, odchudzający  to jeszcze oczyszczający i wzmacniający serce.. 


Pozostaje mi teraz popracować nad swoją motywacją do sumienności w pracowaniu nad regularną aktywnością fizyczną.. 

A jak u Was jest z odżywianiem? Jak motywacją do zdrowszego życia?

Ściskam.
Alea

3 komentarze:

  1. Uwielbiam, całe lato takie sobie robiłam ale nie zawsze jest u mnie zdrowo, czas to zmienić...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo aż miło mi się zrobiło jak przeczytałem zielepacha :)

    OdpowiedzUsuń