wtorek, 30 grudnia 2014

The One With The End Of The Year

Witajcie,
święta, święta i po świętach.. w dodatku kolejny rok się kończy.. jak szybko! jak prędko!
ja jestem w fazie szoku, przerażenia i zmęczenia.. 

ale póki co mam dla Was świąteczno-sylwestrowy set..
ostatnio dominuje u mnie czerń tak też jest i tym razem.. 
wyprzedaże niby wszędzie, więc i mi udało się znaleźć poniższą kieckę po okazyjnej cenie- nie gdzie indziej jak w mohito.. - falbanka mnie zauroczyła ;)

sukienka:mohito% buty:allegro biżu:yes zegarek:fossil

Już dziś Kochani życzę Wam dobrego zakończenia roku ;) dla jednych szampańskiej zabawy, tanecznej muzyki, dla innych ciepłego kocyka, czy też wygodnego fotela, innym zaś śniegu na stokach, doborowego towarzystwa.. tak, niech w tą noc nie zabraknie przy boku bliskich nam osób.. 
A Nowy Rok? niech będzie lepszy, łatwiejszy i piękniejszy od tego.. niech przynosi szczęście każdego dnia!

Ściskam
-Alea

4 komentarze:

  1. Piękna sukienka i piękna Ty...
    Dziękuję za śliczne życzenia. Tobie także życzę Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też na wigilię paradowałam w małej czarnej :) Wszystkiego najlepszego na nowy ROK!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz...Szczęśliwego Nowego Roku...

    OdpowiedzUsuń
  4. Po raz kolejny mamy potwierdzenie, że czarny zawsze wygląda zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń