piątek, 16 stycznia 2015

The One About Last Year

Witajcie, 
styczeń trwa.. niby zima, to jednak za oknem słoneczny wiosenny powiew.. Nowy Rok- nowy rozdział, nawet i na blogu.. jednak ostatnio przeglądałam folder z zeszłorocznymi stylizacjami.. cóż? jedne bardziej udane, inne mniej; jedne uwielbiam i z miłą chęcią nie raz ubiorę, inne zaś- dziś bym choć nawet odrobinie zmieniła.. 

mała przypominajka poniżej_

1.The One With: Summer Dress <klik>
2.The One In Flowers <kilk>
3.The One With 'Sweatshirt Dress' <klik>
4.The One With Another Tulle Skirt <klik>
1.The One With Animal Patterns //Retro-Room <klik>
2.The One With Maxi Dress //Retro-Room <klik>
3.The One With Black Overalls //Retro-Room <klik>
4.The One With Leather Tunic //Retro-Room <klik>
1.The One With The End Of The Year <klik>
2.The One With: Navy Blue Skirt <klik>
3.The One With: 'Cheap Elegance' <klik>
4.The One In The Sack //Autumn Version <klik>

1.The One Where The Time For Skirts <klik>
2.The One With Dark Colors <klik>
3.The One Without Words <klik>
4.The One With The New Year's Eve <klik>

1.The One With: 'Autumn But Summer Look' <klik>
2.The One Where Exam Time Is Coming <klik>
3.The One With Winter Which Plays Tricks <klik>
4.The One Where She Likes Gray Color <klik>
1.The One With Peach /Wedding Season/ <klik>
2.The One In Shades Of Blue <klik>
3.The One With Art <klik>
4.The One In The Sack <klik>
1.The One With Little Black Overalls <klik>
2.The One With Oriental Dress <klik>
3.The One In Lime /Wedding Season/ <klik>
4.The One With: Black & White /Wedding Season/ <klik>
1.The One With Alb <klik>
2.The One With Summer Pants <klik>
3.The OneWith Pink Pants <klik>
4.The One With The Last Exam <klik>
1.The One With City Look In The Rain <klik>
2.The One With Boyfriend <klik>
3.The One With_'confusion of jumbling' <klik>
4.The One With New Life <klik>
1.The One With Leather Pants <klik>
2.The One With The Girl In The Green Scarf <klik>
3.The One With: Broken Lazy Look <klik>
4.The One With Skirt Of Tulle <klik>


Jakaś z powyższych stylizacji wpadła Wam w oko?

A jaki będzie ten rok na blogu? Nie wiem.. ciągle przez myśl przechodzą rożne nowe zestawy jednak albo czasu brak, albo pogoda nie dopisuje, albo fotografa nie ma w pobliżu.. Mam nadzieję, że uda mi się zawalczyć wbrew wszystkiemu z systematycznością... Tymczasem Wam dziękuję, że zaglądacie wspieracie, piszecie...

Ściskam i do następnego..
-Alea

4 komentarze:

  1. WOWWWW cudownie !
    Ja jestem fanką Twoich odsłon ! każda inna i intrygujaca, a TY zawsze piękna i profesjonalna !
    Ojjj z tą systematycznością to i ja mam problem, zawsze coś innego mi przeszkadza :)
    Uściski :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedno jest pewne działo się!:)) piękne zestawy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze świetnie wyglądasz, pięknie w sukienkach ale i w spodniach pieknie...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zestawy, najbardziej wpadła mi w oko kobaltowa sukienka. A Ty śliczna jak zawsze. :)

    OdpowiedzUsuń